Re: He 111 crash at Ham-Noyon Area, France
Hello
Sadden I use a translation software, I do not speak English!!!
I have just found your topic concerning the crash of HEY 111 during the day of June 15th, 1940! I make at present searches(researches) concerning one HEY 111 who(which) it is crashed in my region in Alsace, brings(shoots) down by the GC II / 5 by the following pilots(drivers) Svetlik Ladislav, Klan Jean, Monraisse Marie Hubert, Duda Joseph, Hebrard? Fat Georges which(who) piloted Curtiss H-75.
I know that this day of 15/06/40, 3 HEY 111 of 3. / KG53 at least one " mine ") or other were brought(shot) down, but I have no information concerning the registration of these devices! The crew(equipage) of this device (that of my region) is the crew(equipage) of the Hptm Schwarz Bernhard ...... Have you information??? Or better photos??
I thank you in advance for having taken time to read this A message soon
En français pour ceux qui n'ont pas compris mon message !!
Bonjour
Désole j'utilise un logiciel de traduction , je ne parle pas anglais !!!
Je viens de trouver votre topic concernant le crash de HE 111 dans la journée du 15 juin 1940 ! Je fais actuellement des recherches concernant un HE 111 qui c'est crashé dans ma région en Alsace , abattu par le GC II/5 par les pilotes suivants Svetlik Ladislav, Klan Jean, Monraisse Marie Hubert, Duda Joseph, Hebrard ? , Gras Georges qui pilotaient des Curtiss H-75. Je sais que ce jour du 15/06/40, 3 HE 111 du 3./KG53 au moins un « le mien » )
ou autres ont étés abattus , mais je n'ai aucuns renseignements concernant l'immatriculation de ces appareils ! L'équipage de cet appareil (celui de ma région) est l'équipage du Hptm Schwarz Bernhard......Avez vous des infos ??? Ou mieux des photos ??
Je vous remercie par avance d'avoir pris le temps de lire ce message
A bientôt
|